DEZINFEKCIA OXYCHLORINE 1 L

Značka OXYCHLORINE
Kategória Dezinfekcia, rúška a respirátory

NOVINKA - TOP DEZINFEKCIA VYROBENÁ NA SLOVENSKU Odporúčame aj pri väčších baleniach na bežné používanie používať vo fľaši s rozprašovačom. Radi Vám prezentujeme náš názor po mnohých skúsenostiach s inými dezinfekciami a prečo všetci zamestnanci používame v týchto ťažkých dňoch už len túto dezinfekciu aj doma. Čím dlhšie tento produkt používame a postupne ho spoznávame,  tým viac sme si ho obľúbili. PREČO OXYCHLORINE ? RÝCHLY A SILNÝ ÚČINOK do 60 sekúnd - odstraňuje 99,99% baktérií, špeciálne vírusy, huby, kvasinky, plesne KVALITNÁ A CENOVO VÝHODNÁ DEZINFEKCIA – ešte aj pri riedení 1:2 s vodou pre bežné použite v domácnosti dosiahnete stále účinnosť zničenia väčšiny baktérii do 60 sekúnd NAJVŠESTRANNEJŠIA DEZINFEKCIA - vhodné na dezinfekciu povrchov v domácnosti - podlahy, koberce, sedačky, nábytok, sanita, keramika, kuchyňa, koža, drevo, kov, čalúnený nábytok atď. DEZINFEKCIA TEXTÍLIÍ - tento produkt je obzvlášť vhodný na dezinfekciu textílií, na rozdiel od iných produktov ako jeden z mála je účinný voči baktérii Legionella. Náš tip: Keď prídeme domov ihneď s rozprašovačom nastriekame na topánky, oblečenie, rúško a ruky. Pri praní, keď vložíme špinavé prádlo do pračky, pridáme cca pol deci dezinfekcie do pračky. Prípravok má vynikajúce účinky ako dezinfektant textílií, avšak netreba si ho zamieňať za prací prach na farebné prádlo. Pri namočení textílií do prípravku môže mať jemný bieliaci účinok, avšak aj neriedený pri bežnom rozprašovaní by nikdy nemal spôsobovať škvrny na textíliách. Pri textíliách nie je potrebná okamžitá účinnosť do 60 sek, teda prípravok možno bez problémov riediť v oveľa väčšom pomere. Čím slabší roztok, tým sa predlžuje doba účinnosti dezinfekcie. BEZ ZÁPACHU – pri dezinfekcií povrchov nezostáva žiaden zápach v miestnosti, výrobok bol pôvodne vyrábaný ako náhrada za chlór, nakoľko v rámci predpisov EÚ chlór mal byť zakázanou látkou NEZANECHÁVA ŠKVRNY - nezanecháva žiadne škvrny pri dezinfekcií bežných povrchoch v domácnosti na rozdiel od rôznych lacných dezinfekcií založených na báze chlóru, ktoré zanechávajú biele fľaky. BEZ ALKOHOLU - počas práce sa snažíme aj pri práci s tovarom dodržovať čo najviac hygienu a pravidelne sme si všetci dezinfikovali ruky alkoholovou dezinfekciou, avšak už po pár dňoch sme všetci zistili, že začíname mať vyschnutú a podráždenú pokožku. Nahradili sme alkoholovú dezinfekciu za bezalkoholový OXYCHLORINE a môžeme povedať, že aj pri dennom používaní možno 10 x za deň si dezinfikujeme ruky a ihneď po prvom dni sme pocítili rozdiel a úľavu. Dnes si už ani nevieme používanie inej dezinfekcie predstaviť. OXYCHLORINE je neutrálny roztok s hodnotou pH 7,5. Na stupnici kyslosti a zásaditosti sa za neutrálne roztoky najprijateľnejšie pre ľudský organizmus považujú roztoky s pH hodnotami 6,8-8,5, napr. SAVO – obsahuje chlórnan sodný – žieravina s pH 13 NAJBEZPEČNEJŠIA DEZINFEKCIA - podľa noriem EU a klasifikácie zmesi - zmes nie je toxická a nie je klasifikovaná ako nebezpečná na rozdiel od mnohých iných dezinfekcií. Napr. aj pri použití pokiaľ sú zasiahnuté oči, stačí ich vypláchnuť vodou. Nie je potrebné vyhľadať lekársku pomoc. Dokonca sa používa aj ako dezinfekcia vodovodných systémov a plaveckých bazénov DEZINFEKCIA POVRCHOV V NEMOCNIČNÝCH ZARIADENIACH - vysoká fungicídna účinnosť je preukázaná aj pri dezinfekcii povrchov v nemocničných zariadeniach najmä proti rozličným druhom plesní a kvasinkovým hubám, ktoré sú často detekované pri nemocničných infekciách. Už pri 10% roztoku bola zaznamenaná vysoká účinnosť voči baktériám Candida albicans, Candida tropicallis, Candida parapsisolis, Candida globrata, Candida Krusei, Candida lusitaniaea, Trichisporon spp. a plesniam Aspegillus fumigatus, Aspergillus flavus, Aspergillus niger. PRÍRODNÝ DEZINFEKTANT - základnou zložkou u OXYCHLORINE je kyselina chlórna, ktorú si dokonca dokáže prirodzene vytvoriť aj ľudský organizmus. Keď v ľudskom tele vznikne problém z premnožením škodlivých baktérii a naštartuje sa imunitný systém, ako prvé začnú biele krvinky produkovať práve kyselinu chlórnu. a v tom je zásadný rozdiel oproti iným dezinfekciám ako napr. SAVO, ktorého účinnou látkou je chlórnan sodný, ktorý je naopak nebezpečnou a jedovatou látkou pre ľudské telo a pokožku. Okrem toho baktericídna účinnosť kyseliny chlórnej je až päťnásobned vyššia oproti chlórnanu sodnému. SLOVENSKÝ VÝROBOK -  kvalitný slovenský produkt určený aj pre zahraničný trh