CIF Disinfect & Shine univerzálne dezinfekčné utierky 36 ks

Univerzálne dezinfekčné utierky Cif Disinfect & Shine sú vhodné na rýchle a jednoduché čistenie povrchov, ktoré prichádzajú do kontaktu s potravinami a detskými predmetmi, ako sú hračky, stoličky a pod. Čistiaca zložka je na báze prírodného pôvodu, účinne zabíja 99,9 % baktérií a vírusov, čistí a dezinfikuje. S osviežujúcou vôňou citrusu. Obsahuje 100 % biologicky rozložiteľný parfum.

Značka Cif
Kategória Dezinfekčné vlhčené utierky

• čistia a dezinfikujú všetky povrchy od baktérií a vírusov
  • pre rýchle a ľahké upratovanie
  • s osviežujúcou vôňou citrusu
  • vhodné na čistenie rôznych povrchov v domácnosti

Použitie: Návod na použitie: Na zabezpečenie dezinfekčného účinku nechajte pôsobil 5 min. V prípade silného znečistenia aplikujte ešte raz.

Upozornenie:

Nepoužívajte na mramor, lakované drevo. Nepoužívajte na osobnú hygienu. Pred použitím na nové alebo atypické povrchy vyskúšajte najprv na malej nenápadnej ploche.

Biocídne produkty používajte opatrne. Pred použitím si vždy prečítajte etiketu a informácie o produkte.

Hmotnosť 0.3 kg