CIF Univerzálny dezinfekčný sprej Disinfect & Shine, 750 ml

Kategória Univerzálne čističe

• univerzálny dezinfekčný sprej Cif Disinfect & Shine
  • zabíja 99,9 % baktérií a vírusov, cčistí a dezinfikuje
  • čistiaca zložka prírodného pôvodu
  • 100 % biologicky rozložiteľný parfum
  • na čistenie povrchov, ktoré prichádzajú do kontaktu s potravinami a detskými predmetmi

Univerzálny dezinfekčný sprej Cif Disinfect & Shine je vhodný na čistenie povrchov, ktoré prichádzajú do kontaktu s potravinami a detskými predmetmi, ako sú hračky, stoličky a pod. Čistiaca zložka je na báze prírodného pôvodu, účinne zabíja 99,9 % baktérií a vírusov, čistí a dezinfikuje. Obsahuje 100 % biologicky rozložiteľný parfum. Pre hygienicky čistú domácnosť.

Použitie: Nastriekajte na čistený povrch a vyčistite navlhčenou handričkou. Prekrásny výsledok, utrite povrch suchou handričkou. Pre dezinfekciu nastriekajte rovnomerne na povrch, nechajte pôsobiť 15 minút a potom ho zotrite. V prípade detských predmetov a oblastí, kde sa varí, následne dôkladne opláchnite pitnou vodou a nechajte uschnúť.

Upozornenie:

Nepoužívajte na drevo, lakované drevo, mramor a prírodné linoleum. Dôkladne opláchnite po použití na eloxovaný hliník. Pred použitím na prírodný kameň alebo nové / atypické povrchy, vyskúšajte na malej nenápadnej ploche. Nekombinujte s inými čistiacimi prostriedkami. Nepoužívajte na nápisy a symboly vašich domácich zariadení. Vždy sa riaďte inštrukciami pre starostlivosť o vaše zariadenie a povrchy. Nekonzumujte. V prípade požitia výrobku vyhľadajte lekársku pomoc.

Biocídne produkty používajte opatrne. Pred použitím si vždy prečítajte etiketu a informácie o produkte.

Škodlivý pre vodné organizmy, s dlhodobými účinkami.

Uchovávajte mimo dosahu detí.

Zabráňte uvoľneniu do životného prostredia.

Zneškodnite nádobu v súlade s platnou legislatívou, umiestnite prázdnu nádobu do komunálneho odpadu.

Zloženie: Dezinfekčná látka: alkyl(C12-C16)benzyldimethylamonium-chloridy 0,75 g/100 g. Menej než 5 % neiontové povrchove aktivne látky, kationtové povrchové aktivné látky, parfum.